Varzesh3.com ورزش سه

ابزار نظرسنجی

نظرسنجی
مذاکره مدیر برنامه های چک با لیورپول

جدیدترین های دنیای فوتبال

جدیدترین عکس ها ویدیو ها واخبار ورزشی فوتبال

مذاکره مدیر برنامه های چک با لیورپول

asal-njr
جدیدترین های دنیای فوتبال جدیدترین عکس ها ویدیو ها واخبار ورزشی فوتبال

مذاکره مدیر برنامه های چک با لیورپول

مدیر برنامه های دروازه بان چلسی با سران لیورپول وارد مذاکره شده است.

 
پتر چک با بازگشت تیباوت کورتوا به چلسی به دروازه بان دوم آبی ها بدل شد. او خیلی کم به میدان رفته که این موضوع وی را بر آن داشت تا در این زمینه اعتراض هایی هم انجام دهد. ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی اما در گفت و گویی اعلام کرد این دروازه بان اهل جمهوری چک هنوز هم بازیکن مهمی در این تیم است.
 
از سوی دیگر مدیر برنامه های پتر چک اعلام کرده با توجه به اینکه او در نقل و انتقال های زمستانی استمفورد بریج را ترک نمی کند اما به احتمال زیاد تابستان آینده راهی یکی از تیم های لیورپول یا آرسنال خواهد شد.
 
ویکتور کولار در این زمینه به دیلی میرر گفت: به نظر نمی رسد پتر بخواهد در پنجره نقل و انتقال های زمستانی چلسی را ترک کند. هم باشگاه و هم مربی می خواهند او را برای کمک به قهرمانی در این فصل حفظ کنند. آرسنال پیشتر برای او پیشنهاد همکاری فرستاده بود. فکر می کنم پتر به زودی آن را مورد توجه قرار دهد. لیورپول هم می خواهد تیمش را در درون دروازه قوی تر کند. آنها هم می دانند که پتر در تابستان آینده در دسترس آنها خواهد بود. با لیورپول صحبت هایی انجام داده ایم. با رئال مادرید هم همینطور. رئالی ها اما اعلام کردند در حال حاضر دروازه بان نمی خواهند.
 
با وجود همه این اتفاق ها، چک در هشت دیدار از رقابت هایی که چلسی در آنها حضور دارد در ترکیب اولیه تیمش به میدان رفته است. ژوزه مورینیو با این کار قصد دارد به چک اطمینان دهد که هنوز هم در برنامه های وی قرار دارد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 2 دی 1393برچسب:یتر چک ، پتر چک ، چک ، چلسی ، لیورپول ، آرسنال ، چلسی نیوز ، , | 20:27 | نویسنده : asal-njr |
.: Weblog Themes By SlideTheme :.